duminică, 12 decembrie 2010

Relaxare la munte - se poate si la noi

Cu totii am avut cel putin un moment (sunt delicata aici) in care ne-am intrebat de ce la noi nu poate fi la fel de bine ca in alte parti, in ceea ce priveste turismul caci pe mine asta ma intereseaza. Ei bine, ocazional se iveste si momentul contrastant in care gasim ceva bun si la noi.
In acest weekend am avut ocazia sa descopar o pensiune la Busteni care m-a multumit pe deplin. Din punct de vedere profesional am avut ocazia sa vad foarte multe hoteluri si vile si a devenit inevitabil o obisnuinta sa analizez mult mai atent orice noua locatie pe care o descopar. Ei bine, atunci cand am sansa sa gasesc in Romania ceva ce merita apreciat ma bucura mult mai mult decat as face-o cu orice alt hotel din orice alta destinatie.
Continuand... am fugit din Bucuresti impreuna cu iubitul pentru a ne relaxa putin. El a sugerat Pensiunea Atlantis din Busteni pe care mi-a laudat-o foarte mult avand in vedere ca o descoperise relativ de curand si chiar i-a placut. Asa ca am plecat sambata dimineata catre Busteni. Drumul putin cam aglomerat ;) doar eram pe DN1 si ne indreptam catre Valea Prahovei. Am ajuns in Busteni, unde fulgii de zapada, in mod normal foarte apreciati, ne biciuiau fata manati de un vant inghetat. Nauci de-a dreptul, am intrat in pensiune la caldura unde am fost intampinati de catre doamna si domnul Hogas, foarte amabili si ospitalieri. Ne-au condus la camera pentru a ne instala si a ne reveni putin. In mod mai mult decat evident nu eram chiar pregatiti pentru munte, doar suntem doi oraseni pentru care frigul reprezinta doar o zi de primavara la munte. Incepand sa ma dezghet, am trecut putin la inspectie :) camera destul de mare, o mocheta moale pe jos, mobila ce arata a noua, un pat inalt si mare, un sifonier in care surpriza... am gasit halate si papuci. In camera era curatenie, un miros placut si mai mult decat atat, un aer primitor. Mergem mai departe, baia... De obicei acolo e problema, insa aici am intrat si am descoperit o baie mare, luminoasa, curata, curata (merita repetat), o oglinda mare si o cada si mai mare, o fereastra inalta cu o priveliste superba asupra vaii. Multumita de ce am gasit, ne-am instalat si am coborat la restaurant. Adaugand la toate laudele, si mancarea este foarte buna.
Pentru a nu repeta la descrierea fiecarei zone a pensiunii, o sa spun ca impresia generala este de confort si caldura. Toata pensiunea este amenajata cu daruire de catre familia Hogas si se simte pasiunea pe care au investit-o. Sunt doi oameni deosebiti pe care ma bucur ca am avut ocazia sa ii cunosc. O sa revin cu placere acolo pentru a ma bucura de liniste si de privelistea impresionanta, dar si de compania gazdelor.
Concluzionand, exista chiar si pe Valea Prahovei posibilitatea de a gasi servicii bune, conditii nu doar decente, ci chiar foarte bune si oameni extraordinari. Asa ca mai putem spera la mai bine fara sa fie nevoie sa luam avionul catre cine stie ce alta tara care stie sa isi promoveze valorile asa cum noi nu o sa invatam nici in urmatorii zece ani (iar sunt delicata, ca sa nu zic 20 de ani).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu