marți, 23 noiembrie 2010

De unde inspiratie?

Am crescut citind povesti clasice despre o lume frumoasa sau una urata care sa poate infrumuseta. Am crescut dorind sa descopar si sa calatoresc. Sunt curioasa si imi place sa stiu, sa aflu, sa ascult... Am fost artista, matematiciana, vorbitoare de multe limbi straine si economist si din toate mi-am oprit ce m-a ajutat sa ma formez, sa ma definesc.
Acum fac ceea ce imi doream, calatoresc, descopar, vad, aflu, visez. Asta de obicei toamna si primavara, caci in restul timpului ajut oameni sa calatoareasca, creez pentru ei povesti care sa-i atraga catre o destinatie.
Din toate calatoriile mele, din toate intalnirile cu atat de multi si diversi oameni, dintre toate locurile pe care am avut ocazia sa le descopar mai indeaproape... inspiratia imi vine chiar din munca. De aceea m-am gandit ca as putea sa impartasesc cateva impresii care poate vor inspira si pe altii sa descopere frumusetea unui loc nou.

Maine voi pleca in Tunisia pentru prima data, asa ca voi reveni cu primele impresii despre aceasta tara si ce are ea de oferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu